Den som väntar på nåt gott....

Har ni saknat mitt bloggande?
Hela dagen igår gick åt att skruva, skruva och skruva. Ändå hann vi inte bli klara!
Därför har bloggandet uteblivit.

Men nu är allting på plats förutom ett skåp, som självklart var i sönder när vi packade upp den 2130 igår :/
Så nu måste vi åka till IKEA och reklamera det och få ett nytt, men det hinner vi inte förräns tidigast imorgon.

Men men.....

här kommer bilderna på vårt nya fantastiskt fina vardagsrum!


Så här såg soffan ut INNAN.....


Såhär ser den ut EFTER =) En helt ny soffa!



Vitrinskåpen med vår glaskonst =) skåpen går att låsa samt att dom är fastskruvade i väggen!



Cd/dvdställen  och hängstolen!



Så mysigt det blev.... ser ni att jag har sytt en matchande löpare till bordet också,av samma tyg som gardinerna. Jag är så piffig att jag själv blit förvånad hehe

Vad tycker ni...blev det godkänt?

Kommentarer
Postat av: Emma

fiiiiiiiiiint

2009-04-02 @ 15:10:45
Postat av: Anna

Guuud va fint det blev. jättefräscht :)

Det har ni gjort bra :9

Kram anna

2009-04-02 @ 16:21:59
URL: http://flikky.blogg.se/
Postat av: Lena T

Skitsnyggt!!! Klart godkänt! Guldstjärna i kanten dessutom. hihi Kram

2009-04-05 @ 23:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0